Snart premiär…

Första avsnittet av den nya säsongen är bandad och färdig. Återstår endast småarbeten kvar på den så kommer vi strax att publicera den. Håll er uppdaterade för när den väl släpps.

En hint om innehållet: Personligt

Annars förflyter världen i övrigt. Personer man irriterar sig på trots det oftast bara gäller småsaker men alla är vi småbarn innerst inne.

Vi diskuterade i övrigt om att instifta ett nytt vad mellan oss två. Har ni några idéer om vad vi ska slå vad om? Låt oss veta! Personligen tror jag (TC) på ytterligare en seger, det är man van med.

Sedan kommer jag skriva lite mer motiverade texter än denna framöver, det är nästan skamligt. Ämnena kommer variera men kan konstatera följande:

  1. Jag kommer ej skriva om medelmåttig skränig svensk musik (hänvisning till Nicklas istället)
  2. Jag kommer aldrig skriva något positivt om Sir Alex Ferguson (Manchester Uniteds tränare för er som inte vet)
  3. Jag kommer troligtvis försöka håna Nicklas om tillfället ges.

Men som sagt, håll koll för när premiäravsnittet läggs ut så ses vi senare!

Kommentera

